کارآفرینی

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 موفقیت شخصی اعتماد به نفس، عزت نفس


پرورش فرزندان شاد، سالم و با اعتماد به نفس کار بسیار سخت تر از آن است که به نظر می رسد.


من این موضوع را برای چندین سال مطالعه کرده ام و حتی بسیاری از برنامه ها و سخنرانی ها در مورد این موضوع را توسعه داده ام. من متوجه شدم قبل از اینکه اولین فرزندم را داشته باشم و من 4 فرزند و 5 نوه داشته ام که روش های خاصی برای پاسخ دادن والدین به فرزندانشان وجود دارد که به موفقیت آنها در زندگی کمک می کند.


1) اطمینان حاصل کنید که کودکان شما قوانین

اولین چیزی که والدین با فرزندان شاد و با اعتماد به نفس انجام می دهند اطمینان از اینکه فرزندان آنها قوانینی دارند. بچه ها قوانین را می خواهند و نیاز دارند.


به عنوان یک پدر و مادر شما می خواهید برقراری ارتباط، انضباط و اطاعت بدون در نظر گرفتن به عنوان یک دیکتاتور. آیا شما آن را درک می کنید یا نه، بچه های شما می خواهند که شما قوانینی برای آنها ایجاد کنید.


آنها از شما انتظار دارند که به آنها احتیاج داشته باشید، پرورش دهید و آنها را یاد بگیرید.


باور کنید یا نه، بچه های ناخودآگاه می خواهند شما را به مجموعه ای از دستورالعمل ها بگذارید تا در زندگی خود ساختاری داشته باشند. به این ترتیب آنها می دانند چه چیزی انتظار می رود و هماهنگی وجود دارد. بعضی از والدین اشتباه می کنند که سعی در دوست داشتن با فرزندان خود داشته باشند و یا دستورالعمل های ثابت نداشته باشند، زیرا آنها می ترسند که آنها را برای آن تحقیر کنند.


این به سادگی درست نیست و بسیار مهم است که به ثبات نیاز داشته و به آن احترام بگذارید.


اقدام به ایجاد اعتماد به نفس بیشتری در خود به عنوان یک پدر و مادر. برای ارزیابی اعتماد به نفس من، اینجا کلیک کنید.

2) توانایی فرزندانتان برای تصمیم گیری های خودتان

دومین چیزی که والدین با فرزندان شاد و با اعتماد به نفس می کنند توانایی آنها در تصمیم گیری خودشان است.


هنگامی که آنها می دانند که کدام پاداش ها و مجازات ها برای هر وضعیت خاصی است، بچه های خود را از طریق تصمیم گیری های خود ایجاد اعتماد به نفس می کنند. آنها قدرت تصمیم گیری و مسئولیت اقدامات خود را خواهند داشت.


آنها به راهنمایی و هدایت شما نیاز دارند. آنها به مراقبت و عشق شما نیاز دارند. و شما به آنها نیاز دارید تا به شما گوش کنند و از «قواعد» پیروی کنید، بنابراین هر دو شاد خواهند بود.


3) با اطمینان به کودکان خود صحبت کنید

سومین چیزی که پدر و مادر با فرزندان شاد و با اعتماد به نفس انجام می دهند، به نحوی خاص با آنها صحبت می کنند. نحوه صحبت کردن با فرزندانتان، تنها عامل مهم در شکل دادن به شخصیت و اعتماد به نفس شماست.


پایه و اساس اعتماد به نفس، عزت نفس است. عزت نفس تعریف می شود که چقدر شما را دوست دارید یا چقدر خود را احترام می گذارید. هنگامی که کودکان در حال رشد هستند، آنها هیچ خودپنداری ندارند، آنها خودشان را نمی دانند، بنابراین آنها از سن نوجوانی به کلیت خود در مورد خودشان اعتماد می کنند، به گونه ای که با مهم ترین افراد در زندگی شان درمان می شوند، مادرشان و پدرشان.


بنابراین اگر می خواهید تأثیر زیادی بر روی فرزندانتان داشته باشید، به طور مداوم آنها را تقویت مثبت کنید.


فرزندانتان را انتقاد نکنید. فرزندانتان را هرگز سرزنش نکنید. هرگز در مورد فرزندان خود شکایت نکنید.


همیشه به آنها بگویید که آنها شگفت انگیز هستند. همیشه آنها را بساز همیشه درک کنید که در زندگی شان مشکل دارند. همیشه به آنها بگویید که چقدر خوب هستند و چقدر هوشمند هستند.


این کار را به طوری انجام دهید که مهمترین فرد در زندگی آنها همیشه پایه ریزی روحیۀ عزت نفس را تعیین می کند که منجر به اعتماد به نفس آنها خواهد شد که آنها رشد می کنند.


پرورش کودکان دشوار می تواند دشوار باشد به ویژه در دنیای پر سر و صدا امروز


خبر خوب این است که اگر شما یک پدر و مادر اختصاصی هستید و آنها را با ابزارهایی که برای موفقیت نیاز دارند فراهم می کنند، نه تنها اطمینان حاصل کنید که آنها سالم خواهند بود، بلکه آنها خوشحال خواهند شد و اعتماد به نفس خواهند داشت.


اگر میخواهید سطح فعلی اعتماد به نفس خود را کشف کنید و اقدام به ایجاد اعتماد به نفس بیشتری در خودتان به عنوان یک والد انجام دهید، «بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا ارزیابی اعتماد خود را آزاد کنید.


  • ۹۷/۰۴/۰۴
  • homa tr

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی